.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ نوه امام خميني به نامه کديور

روزنامه رسالت نوشت:
سيد حسن خميني به نامه محسن کديور پاسخ مي دهد.محسن کديور در نامه اي موذيانه و موهن به حجت الاسلام سيد حسن خميني وي را تشويق کرده در مقابل نظريه ولايت فقيه اين ميراث گرانقدر بنيانگذار جمهوري اسلامي ايستادگي کرده و غير معتبر بودن آن را اعلام کند.نامه کديور به حجت الاسلام سيد حسن خميني قبل از رسيدن به وي در سايت هاي ضد دين و مخالف امام منتشر شد.

وي در اين نامه به صورت رياکارانه به تملق گويي از نوه حضرت امام پرداخته و مذبوحانه دست و پا زده که وي را با سران فتنه همفکر معرفي کند. کديور در اين نامه ملتمسانه از نوه حضرت امام خميني براي ياري نظري و عملي جنبش مضمحل شده سبز درخواست گدايي کرده است.

شنيده هاي موثق به نقل از يکي از نزديکان حجت الاسلام سيد حسن خميني حاکي است که وي از نامه گستاخانه کديور به شدت ناراحت شده و در جمع تعدادي از دوستان روحاني و معتقدان به حضرت امام گفته است بزودي پاسخ دندان شکني به اظهارات زشت کديور خواهم داد.

در اين جلسه يکي از حاضران از نوه حضرت امام سئوال کرده که آيا قصد پاسخگويي مکتوب به کديور را داريد؟ وي گفته کديور براي احياي خود همين را مي خواهد اما شخصيت و مطالب وي اين ارزش را ندارد که نامه اي به او بنويسم اما اين سخنان کديور و همفکران او را بدون پاسخ نخواهم گذاشت تا او و امثال او بفهمند که احياي نظريه ولايت فقيه يادگار ارزشمند حضرت امام خميني در عصر حاضر بوده و دلايل اثباتي عقلي و روايتي بسيار فراواني براي درست بودن نظريه ولايت فقيه وجود دارد که آن را به تفصيل بيان خواهم کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.